Sammanfattning av 2011

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Låt mig tänka efter lite.. Börja nian är ju en sak men nej jag har nog inte gjort något speciellt.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften..

- Dog någon som stod dig nära?
Som tur väl är så nej

- Vilka länder besökte du?
Har bara varit i Sverige iår

-Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Körtort till mopeden, längre hår!

- Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22/6, det hände en sak som man bara får uppleva en gång i sitt liv

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ohja hade en förkykdning i 3 månader sen har jag haft lite skrapsår och blåmärken lite här och där

- Vad är det bästa köpet?
Systemkameran!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog vara kläder

-Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Min moped!

-Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alla låtar från Kelly Clarksons album breakaway dom har sått mig väldigt nära

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog hållt samma humör som 2010 glad som alltid!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat saker bättre för att slippa bli stressad i sista minuten

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Bry mig om andra, jag har glömt bort mig själv lite..

- Hur tillbringar du nyår?
Hemma med familj

- Blev du kär i år?
Ja, och jag ångrar det nu.

- Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy!

- Bästa boken du läste?
Känslan av att hoppa

- Största musikaliska upptäckten?
Att jag kan spela gitarr

- Något du önskade dig och fick
Kameraobjektiv

- Något du önskade dig men inte fick?
Swedenrockband

- Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var hemma och åt gott precis som alla år så avsultas det med paket under granen för jag fyller år på julafton

-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag har haft det fantastiskt

- Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Började med rockigt, gick över till tjejigt och nu ligger jag något emellan tjejigt/rockigt/skate

- Vad fick dig att må bra?
Alla underbara vänner

- Vem saknade du?
Morfar<3

- De bästa nya människorna du träffade år 2011?
Jag vet faktsit inte har inte träffat så många ''nya'' människor men om jag får ta en så är det väl Ronja Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0