I'm walking on sunshine

Helt galet soligt väder såhär i mitten på Januari det får en stor hiss! Ska packa ner alla tomtar, ljuslyckotor och andra juliga saker. Ska även packa ner allt annat på rummet så jag bara har säng, skrivbord, tvhylla och byrån kvar för nästa vecka kommer målaren och då ska allat på mitt urm ut så börjar redan smått nu! Kommer upp med ett videoinlägg i eftermiddag när jag tar sönder mitt pepparkashus med en hammare :') Ni får ha det fint så hörs vi. KRAM!
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ KOLLA IN PÅ MIN UTSEENDE BESATTA BLOGG!

DÄR FÅR DU VETA HUR DU FÅR DET PERFEKTA UTSEENDET!



www.utseendebesatt.blogg.se

2012-01-14 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0