Still here

Jag suger på att blogga jag vet. Har ingen aning varöfr jag har blivit så dålig på sistone faktiskt. Men jag lovar att bättra mig har lov nu äntligen så ska uppdatera så mycket jag kan under veckan. Har haft världens förkyldning hela vecka så var hemma igår och idag från skolan.. Känner att det blir bättre men vill helst bara blli friiiiiiisk nu!
Sitter med en ansiktsmask på mig för första gången på typ 4 år eller något känns ganska okej faktiskt den ska av om en tio minuter sådär.. Min katt har en tratt igen om ni ville veta. Inte? Kejrååååååå! Men nu ska jag tänka lite osv. Hör av mig, kraaaaaaaaaaaaaaaam!
Fett gammal bild!

Kommentarer
Postat av: saga

Allt bra? :)

2012-02-19 @ 10:16:30
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-22 @ 20:35:13
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0