Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Har inte suttit vid min dator sedan förra fredagen för jag har så himla mycket att göra helt galet. Massa prov hit och dit, nationella slutbetyg, musikal. Jag vet varken upp eller ner längre. ska iväg i helgen och sedan har jag ett No prov på måndag Kapittelprov del B på tisdag i matten,So-prov och del A i matten på torsdag. Sen har jag tyskaläxa, engenskaläxa jag orkar inte!!!!!!!!!!! Så kommande vecka så kommer jag försöka uppdatera så mycket jag kan och ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering verkligen! Nu ska jag krypa ner i min varma säng i mitt kalla rum och sova lite, för i helgen kommer det bli sömnlösa nätter men det är det helt klart värt! Nu ska jag soooooooooooooova, KRAM!
Ps, ni som har Instagram börja följa Liiisanilsson :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0