When youre in the world

Måndag, inte den bästa dagen på veckan får jag väl säga och inte dom bästa ämnena heller. Hade No, Slöjd, Matte, Engelska och So idag inte mina favorit ämnen precis. Vädret har inte heller varit på topp idag regn och rusk det får en fet tumme ner.. Men hade en snäll mamma som körde mig till min fiollektion idag en stund efter jag slutade. Så slapp känna mig som en dränkt katt. Efter det fixade mamma något och käka sedan var jag så duktig och gjorde 2 matteläxor, pluggade tyska och so *stolt*. Har varit ledig i snart en timme, men ska snart se på Idol som börjar om en halvtimma. Kanske dom låter lite fler guldbiljetter komma ut idag? 

Bara diggar bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0