Never ever give up

Well ingen bloggning igår var inte hemme förän klockan 8 igårkväll sen myste jag lite med mammi så orkade inte. Men dagen igår var bra. Idag gick det galant vi läste ut en bok i svenskan som jag väntat att vi ska bli klara med. Sen kunde jag alla mina tyskaglosor också. Men det var lite segt att glo på idrrotten. Har fortfarande inte blivit riktigt frisk så ska till vårdcentralen imon, tumme ner. Men hoppas på att det inte är något. Men hade ändå varit bra ifall jag fick reda på att det var något. ska dit efter tio sen tillbaka till skolan och fortsätta med skoldagen tror jag, beroende på hur jag mår. Men har huvudvärk nu så ska plugga lite engelska sen slänga mig i min säng och glo på Grey's Anatomy. Fick nämligen hem säsong 6 idag, tummen upp. KRAM!

Kör på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0