It's all that i can say

So i'll be on my way.
Skolan idag gick faktiskt förvånandsvärt snabbt. Hade ett tyska prov i eftermiddags gick grymt bra faktiskt, bara se vad resultatet har att säga. Sen hade jag mattelektion och fick tillbaka min matteläxa den visade bra resultat med. Jo nämde jag att vi hade en liten ''So-diagnos'' med? den gick också bra så skolan har gått bra. Men idrotten var nog bäst på hela dagen, klassen skulle dansa men det gick väl sådär kan man säga men tillslut så funkade det. Efter det så skulle vi ut och springa/jogga/gå, jag och Hanna gick en låång runda och snackade om allt det var gyrmt härligt!
Kom hem duschade och käkade lite mat. Ska snart städa rummet lite innan robinson, yepp.

''Lost in space''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0