If it means alot to you

C'mon say lalalalalala. Idol för full gång på tv:n inte för det mycket av idol kvar kallar det mer ''överpimpat program'' ja jag skojar inte det är totalt hemskt må jag säga! Kan skriva hur långt som helst om vad som är fel klaga är en sak jag är bra på får jag erkänna. Menmen idag har jag chillat blev tyst här i huset runt halv tre då broderns fest tog slut och sedan har jag sovit som en princessa. Låg och drog mig till klockan 11 sen städade jag i i min blivande garderob då jag fick en påse LP-skivor över mig så har ont just nu.. Menmen tills helgen lär jag få en garderob till för min nuvarande funkar inte så bra kan man säga. Har också städat lite utomhus samt så har jag lämnat av en storebror vid sin skola igen så tillbaka till tåkiga kvällar igen tyvärr.. Annars har helgen vart nice så får en stor tumme upp. Grey's Anatomy på schemat sen läggdags. KRAM!

It's not the size of a man that matters, it's the size of his heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0