Be safe, turn the computer down

Det är då torsdag idag, en väldigt regning sådan. Var i skolan tills 10.55 sen drog jag & Mandel till krisitanstad för att göra ett skolarbete. Gud vad otrevliga människor kan vara på stan även om man bara frågar dom en enkel fråga? Men vi lyckades få ihop någ med svar. Vi drog även in på H&M då jag hittade en fin liten tröja för 99:- Vi kom hem efter fyra p.ga tåget var försenat och försenat och försenat. Vi körde med inom smyckesaffären påvägen hem för jag skulle köpa en jättesöt earcuff. Vi körde hem till Mandel och gjorde de slutgiltiga delarna i vårt projekt och framåt kvällen var att klart. Sitter nu och skriver den skriftliga delen till projektet och Mandel den andra som sedan ska sättas ihop. Vi var så duktiga att vi tar sovmorgon till 11.00 för att sedan käka lunch. Nej men nu krafsar katten på mig så det är dags att stänga ner, KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0