Addicted

Godmorgon eller tja eftermiddag sov tills lite efter nio för jag har en bror som lämnar boet så han skulle in och väcka mig för han skulle ha skrivaren som står på mitt rum. Efter det blev det inte mer sömn men när jag väl somnar så messar Mandel mig och frågar ifall jag skulle hänga med på fotboll men jag stod över så ska träffa henne efter matchen. Så just nu sitter jag och laddar över bilder från Strums senaste spelning så när dom är redigerade och klara ska jag förmodligen ringa Mandel och se ifall hon vill leka lite med lilla mig. Men är lite sur för skulle egnetligen till göteborg idag men blev sjuk så tummen upp för det eller inte. Menmen ska fixa bilderna nu kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0