Mår bara sådär

Gick hem från skolan idag, trodde mitt huvud skulle sprängas och halsen skulle brinna upp så mamma hämtade mig vid tio-tiden. Kom hem käkäade lite och somnade sött i någon timme. Vaknade upp och kollade på TV en stund. Mamma kom hem med 2 stycken Ben&Jerrys Choklad Tidning Halstabletter och mysiga strumpor. Så det kändes nice att bli lite ompysslad.
Hur jag mår nu? Ursäkat uttrycket men det känns som halva min käft har svullnat upp. Det gör ont i tunga och tandkött och i mandlen jag vet inte hur men ont gör det. Så kan inte prata utan att det gör ont.. Ska kolla lite Grey's Anatomy nu sedan göra en massa läxor.. KRAM!

Kommentarer
Postat av: ★ W A Z U P ★

men stackare, krya på dig :)

2011-10-25 @ 21:53:10
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0