Look at the sky

Dagen idag var nice Jag och Mojjsan orkade inte arbeta så vi satt och glodde på TV4-Play hela lektionen utan att läraren märkte det. Musiken var seg men det kommer gå bättre vet jag! Allt efter lunchen var segt. Höjdpunkten på dagen var att sluta för jag kände att jag ville hem och sova så gjorde det en stund. Käkade tacos och sedan drg jag till kyrkan. Vi hade inget lugnt vi misstolkade i princip allt. Men fick reda på att vi ska bowla om två veckor, det är nice! Kom hem och meckade lite med pappa men nu ska jag läsa lite SO innan jag somnar. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Va söt tröja :D

2011-10-13 @ 11:52:11
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0