Don't stop belevin

Har haft en bra dag idag. Fick reda på min svenskauppsats och mina omdömen dom var faktiskt förvånansvärt bra tyckte jag. Detta firades genom att gå ut ich fika med Hille, Mandel, Mojjsan och Lingöy. Vi satt och tjockade oss på massa gott sen insåg jag att jag skulle äta mer så jag började bege mig till Bjellis för tacopaj och lite gott inför idoltittandet. Helt klart rätt att Robin gick vidare, håller tummarna för dig in i det sista! Men ska fixa till mitt ansikte lite nu och sedan nanna kudde. KRAM!


Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

va gärna med i min fototävling om att vinna en valrfi reflexskärm ifrån tvspelsweb.se (för max 199:-) Klicka då här: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2011/october/fototavling-sommarens-harligaste-bild.html#comment



Sorry om du inte gillar reklam så är de bara att ta bort kommentaren :)

kramis ♥

2011-10-15 @ 11:28:24
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0