Blåa bilar är inte gröna

Halloj men bara på skoj. Har haft en rättså chill dag idag. Fick reda på mina betyg på alla test i svenskan fick grymt bra resultat! Slapp första lektionen för skulle gå på den årliga skyddsronden i skolan men fick sticka därifrån tidigar p.ga. Gymnasiet. Börjar dra ihop sig det är liksom bara några måndaer kvar sen ska man bestämma sig typ.. KOm hem och käkade lite sen drog jag och pappi till optikern.. Jag ska ha glasögon så har redan valt ut ett para bågar så det är ganska lugnt. Tog även ännu ett hål i örat så jag hara ajaj nu för att det är kallt ute.. Menmen har precis duschat och ska fixa håret nu sen blir det att glo på Grey's Anatomy. KRAM!
image description
Kör på en bild från Karlskrona i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0