Vintern är påväg

Jag fryser som en gris på antarktis. Fy vad kallt det är jag fryser igenom min vinterjacka men börjar misstänka att den är så kall för att den slutar ganska tidigt så vet inte kanske jag ska spara ihop till en ny? Jag uppdaterade inte igår varför vet jag inte eller jo! Jag har ändrat om på mitt rum så det ser mindre stökigt ut hela tiden så jag är nöjd med resuletatet. Om ni hade varit i mitt rum igår hade det sett ut som jag skulle flytta eller något? Det var hemskt sökigt med skruvdragare hammare spik och allt sånt överallt. Uppvaktade pappa med världens sötaste teddybjörn gud vad fin den är jag kommer sno den *ond*. Jag har varit lat idag precis som min bror. Men vid 12 så drog vi oss till Biltema och Ekohallen det blev lite smått och gott inkköpt! (visar i nästa inlägg) Annars så har det inte hänt så mycket. Jag ska äta snart för jag är jätte hungrig. Men vi hörs. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0