Vem är jag och vad vill jag bli?

Precis som rubriken säger det är svårt att fråga mig för jag är så många men ändå så få. Jag låter jätte knäpp nu men om vi säger såhär:
En dag vill jag vara brandman nästa är polis på listan en dag vill jag vara osynlig och andra vill jag synas som mest! Jag är både glad och ledsen, fin och ful, snäll och otrevligt. Jag är så mycket men ändå så lite. Från person till person varierar detta. Men jag är den du minst anar att jag ska vara. Jag är den du mest tror jag är. Jag är som jag är jag är den som inget hört talas om och den som alla vet om. Jag är den som ingen vet något om men jag är den med som alla vet saker om. Jag är en person men vilken personlighet har jag? Lär känna mig så får du reda på det. Jag är både det ena och det andra.

Kommentarer
Postat av: Elle

sööööötnos!

2011-11-05 @ 23:01:38
URL: http://girlsgiirlsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0