The dentist

Har kört till och från skolan hela dagen jag är trött i benen nu. Hade bild och musik sen drog jag till tandläkaren. Det gick bra fast jag ska börja använda tandtråd och munskölj yay. Hade även hål i 6 tänder skit kul! Nej skoja bara min tänder mår bra. Men mina visdomständer börjar komma så måste var ännu mer nogrann nu med tänderna. Kom tillbaka till skolan vid halv tolv och höll på att dö av svält kunde inte äta förens klockan 12.10. När jag väl skulle äta tänkte jag dra upp till lasses men det var smockfullt så stack till ica och köpte lite mat och var hemma och åt så fick skippa språket *lycklig* KOm tillbaka vi disskuterad klassresan och såg en film på SO:n. Imrogon ärd et gymnasiemässa i idrotshallen så slipper lektionerna på morgonen. Men måste göra lite matte nu sedan vidare till kyrkan. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Monika

Följa varandra på bloglovin? ;)

2011-11-09 @ 20:59:59
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0