Hey, what are you looking at?

Hallå alla små söta godisätande troll. Idag var skolan seg hade fyra lektioner på förmiddagen och två på eftermiddagen.. Inte dom bästa precis.. Efter skolan drog jag till kyrkan för konfirmation (jag är ledare) Det var kul vi läste om gud och lite sånt samt ritade vi honom. Efter jag varit där stack jag hem och käkade och vidare till orkestern. Vi började med jullåtar som vi ska spela på marknade om typ 3 veckor troja det var? Annars så har jag och mina katter kelat, jag har ägt ut min far i kortspel och snart ska jag sova. Ska till tandläkarn imon jag hoppas på måååååååååånga hål nej men helst inga för min del (A) MEn nu ska jag fixa mig lite KRAM!


Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D

allt bra?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-11-09 @ 06:55:16
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0