Det var två grodor och ett bältdjur

Halli hallå alla söta jordgubbar där ute! Vet inte om jag snackade om att jag hade biologiprov idag? I vilket fall som helst så hade jag det och min lärare är så go så han bad oss att rita en kamel bara sådär? Kan väl ha anknytning med att dom 3 sista frågorna handlade om en man och hans kamel. Och vi studerade ju ändå människokroppen. Mandels kamel var ju bäst (hon ritade ingen utan skrev istället) ''Jag vet inte hur din kamel ser ut inte jag häller ås du får ingen'' Men tillbaka till verkligheten nu va. Jag hade fiollektion i eftermiddags den gick super. Kom hem käkade matade min morbros katt och gjorde precis en matteläxa det gick superbra! Ligger här nu och lyssnar på Kelly Clarkson och ska snart läsa min bok. Ni får ha det bra KRAM!


Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha, en riktigt klassiker. Fick vi på vårt prov också i 9an.

Trodde först de va seriöst ..

2011-11-08 @ 16:56:25
Postat av: HANNA

lust att vara med på veckans blogg? :)

http://hannalovisasol.se/2011/november/veckans-blogg-1.html

2011-11-08 @ 19:26:07
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0