Who do you think you are?

''När tredje ljuset birnner vi juleklappar syr, och mamma bakar kakor och har ett fasligt styr.'' Jag ber så mycket om ursäkt för jag inte har uppdaterat, men ni ska få veta varför! Jo, jag har varit på konfirmandläger sedan i fredags och vi har tyvärr ingen täckning där ute så jag har itne kunnat mobilblogga..Jag märkte stor skilnad på att vara konfirmand och vara konfirmandledare. Ledare är så mycket kul. Jag ville knappt där ifrån imorse. Hade nattvakt i fredags så var inte i säng förens halv 4 på morgonen och skulle upp klockan 7. Inatt sov jag iaf 5 timmar, det kändes bra. Var lite krasslig igår så tog ledigt ifrån kvällsaktiviteterna och sov några timmar där istället. Men annars har helgen varit helt underbar! Nu väntas att packa upp väskan, städa kaninburen, baka pepparkakor och sova. Längtar till den sista saken, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0