We wish you a merry christmas!

Okej nu är det såhär att det är ca.2 timmar kvar till Julafton och min födelsedag. Längtar som f*n helt galet vad tiden går fort. Att bli femton känns väl som att vara fjorton känner ingen störra skillnad att bli ett år äldre mer än att man får göra vissa saker. Jo, det flesta som fyller femton brukar säga ååh nu blir jag byxmyndig. Vem bryr sig lixom? Det viktigaste i att fylla 15 är ju att man slipper cykelhjälmen! Eller är det bara jag som tycker det? Aja idag var jag och Hille i k-stad och jag fick välja en present jag ville ha(kommer bild senare) och så hade vi det allmänt bra. Farmor, Farfar och Mormor kom ikväll men Farmor och Farfar har åkte hem nu. Jaja ni får ha det kalasfint jag ska snart gå ner för min bror+tjej+hund ska ha min säng inatt så har fått byta rum men det får väl med gå. Ni får ha det fint KRAM!

Ring från Glitter, sista ex i k-stad 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0