Sweet like candy

Hej alla små söta läsare hoppas ni har det fint nu när det bara är 10 dagar kvara tll julaftion/min födelsedag. Det har varit en väldigt chill och lugn dag idag kan mås jag säga! Mer än halva klassen var i Lund och tittade lite på såntdär gymnasiegrejs. men vi andra som är så duktig och inte tänker gå NA eller Teknik stannade kvar i skolan. Blev tyvärr ingen bloggning igår, då jag först skulle vara i skolan jättetidigt sen till Julia på eftermiddagen och sedan direkt ner till Furuboda så tyvärr hann jag inte. Men kan dock meddela att jag hade turen att vinna en länkning på Epicfaiils blogg mycket läsvärd tycker helt klart ni ska kika in där! Men ni får ha det fint nu ska jag försöka städa lite. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0