Light a candle

Hej alla små Nissar där ute i världen. Sitte här i ett mörklagt rum med en massa ljus tända kände att jag behövde lite julkänsla+ att jag blir avslappnad av det. Skolan var rättså seg idag satt i Aulan mellan 08.30-12.05 och tittade film, jag var ganska trött på att sitta sen. Blev en snabb lunch för sedan skulle vi öva till avslutningen, det låter helt okej faktiskt förutom orkester för noterna är förfärliga. Efter skolan drog jag hem och kollade lite på tv innan jag bestämte mig för att tjocka mig lite på hemlagad hamburgaretallrik, snacka om att pappa var avis när han kom hem. Gick ner en runda på stan med pappi och vi avslutade med dom sista julklapparna. Kom hem och spelade kort och pappa var på såntdär jobbigt jag älskaratttetasmedmindotterförhonärtrött humör typ. Jaja ska snart bege mig till sängen och sova, bara två dagar kvar i skolan och 5 till Julafton/min födelsedag.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0