Klappat och klart

Hej alla små söta karameller där ute! Jag har haft en bra dag, började dagen med svenska i en stund man fick gå allteftersom man fick reda på betyget och mitt blev bra, jag är på G iår kan jag lova! So:n var ganska seg men den fick duga vi har börjat gå in på 2:a världskriget nu men det är helt ok. Fick käka lite tidigare än alla andra för vi var 3 pers som tog ner alla stolar i matsalen *duktiga* blev julbord, julmust och risalá malta. det var supergott! Hade orkesterrep i eftermiddags det var väl sådär men det får duga. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att raka benen samt köra en peeling efteråt. Imorgon väntas de sista julklapparna att handlas in. KRAM!
(c) by Lisa Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0