I took a bullet for you

''När andra ljuset brinner är snart Lucia här hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär.''
Jahaja andra advent idag då, Kul. Jag julpyntade mitt rum igår så hela är i princip täckt av tomtar nu. Blev faktiskt lite skraj när jag vaknade till inatt och alla typ tittade på mig. Idag har inte mycket hänt vart på en gudstjänst och sovit. Druckit en MASSA julmust. ''Nej jag har inte tomteparader på mitt rum, jag har julmustburksparad'' Känns väldigt normalt. Har en ganska lung vecka. Har ett prov tsidag/onsdag och 3 testnationella i tyska. Kul, eller inte.. Jo ska till JIWE imon på ett studiebeskök med min NO-grupp med. Det ska bli kul. Oj vad jag använt ordet kul mycket här. Men ni får ha det kul, KRAM!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0