I like you're style!

Het ho! Skolan var chill idag och fixade noprovet helt okej. Det var lite svårare än igår menmen hoppas på ett godkänt iallafall! Har även färgat håret idag med så det blev typ vääääääälidgt mökbunt nästan på gränsen till svart.. Har även en irriterande fläck ifrån färgen i pannan så får göra ett tappert försök att sminka över den imon! Jo påtal om imon, KLASSEN SKA ÅKA SKRIDSKOR! jag har längtat något enormt, var sjuk förra gången vi åkte och skridskor är det roligaste jag vet! Så taggar för fullt, har tatt fram mina underbart vackra Nike-skridskor (typ hockey aktiga) Och putsat upp dom så det ska bli kul. Har nog itne mer att säga annars. KRAM!
Bjuder på en av mina covers här i slutet istället för en bild, här får ni även en skymt av håret med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0