I have nothing om ny mind!

Hej alla söta Marsianer! Jag har absolut inget att säga. Eller jo kanske lite var hos mormor igår och träffade släkten på mammas sida det var kul! Idag slappade jag fram tills 12 sen åkte jag mamma och pappa ut och kollade på tapeter och färg till mitt rum. Ska nämligen måla om rummet grått och sedan en fondvägg med lite söta saker som ni får se när det är klart. Har nämligen mi brors gamla rumm så det är hål lite överallt och sen har tapeterna börjat hänga ner lite här och var. Efter det stack jag och mamma inte till stan och beställde en rosa princesstårta tills på torsdag. Jag fick även ett par nya skor på skorean (ni får bild sen). Annars så har jag inte gjort så mycket, jo jag tittade på jägarna 2 med familjen nu ikväll. Imorgon ska jag+bröder+martina åka till Karlskrona och sedan på kvällen ska jag till Helen. Men ni får ha det fint! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0