Gifts form Santa

Okej ni fick reda på vad jag fick igår men tänkte visa dom med så har förskt pilla ihop ett litet collagé (mopend kommer allra sist) Så ska försöka förklara vad allt är nu:

1. Två stycken röda ljussaker på den ena står det God och på den andra Jul- Fick det av min vän Bella
2. Harry Potter och dödsrelikerna del 2- Fick det av min bror
3. Armband- Fick det av mormor
4. Tavla- Fick det av mamma och pappa
5. Stickad tröja- Fick det av min bror och hans flickvän

1. Christina Aguilera parfym duschtvål och bodylotion- Fick det av mamma och pappa
2. Kameraställ som kan vridas och vändas hur som helst- Fick det av mamma och pappa
3. Kameraberlock från tyskland- Fick det från mormor
4. Nytt objektiv till kaerman (55-200)- Fick det av mamma och pappa
5. Örhängen och halsband från Aha-design- Fick det av min bror
6. Fågel i keramik- Fick det av farmor och farfar
7. Halsband- Fick det av mormor
8. USA-Poncho- Fick det av min bror och hans flickvän

Här är min lilla ögonsten Nisse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0