Feeling lost now and then

Hey alla små söta marsianer! Eller vänta? Jordianer för vi bor ju trots allt inte på mars. Har haft en bra dag, det var intressant att vara på JIWE fast ändå lite segt ibland men det hade jag räknat med. Det är kul att göra studiebesök då lär man sig genom att ha roligt. Påtal om att lära sig, sitter och pluggar NO just nu har prov imon </3 Men det kommer nog gå bra. Jo ska njuta av sista natten med långt hår med får imon åker det så ska duscha sedan med vill ju inte ha äkligt hår precis. Men frågan är ska jag prova på att färga håret själv eller ska jag vänt tills efter jag har klippt mig? Tror jag väntar, vill gärna vara på den säkra sidan. Men ni ska få bild imon, men hur det blir det är en hemlis :3. Annars så får ni ha det kalas. KRAM!
Gillar att vara uppochner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0