Failure

Okej så jag är sjuk om ni har uppmärksammat er. Det är ganska trist, yepp.
Men har tagit ett initiativ och inte åka till Göteborg på lördag så min bror får lida när han har sin tjugoårsfest.
sen missar jag ju tyskaglosorna imon fast vad gör det egentligen?
Men uppmärksammade mig på att musikalarbetet för klassen är i fullgång vilket känns skönt.
Så medans jag ligger hemma imon så jobbar jag på en blogg för vår klass som jag länkar upp senare kanske.
Vad det blir för musikal och så är hemligstämplat så iingen får veta.
Menmen ska upp på rummet och kolla klart på Grey's Anatomy, kram!


Kommentarer
Postat av: Bella

härmapor med bloggen (;

och detsutom vet jag "typ" vad ni ska ha för musikal.

Hahah

2011-08-31 @ 11:31:55
URL: http://www.bellaljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0